donderdag 4 januari 2018

Lui

Na een nacht meer op het toilet dan in bed te hadden gebivakkeerd was ik 's morgens tegen 10 eindelijk zover dat ik weer mijn kamer uitdurfde, zonder dat ik een toilet op minder dan 3 meter verwachtte. Wat een nacht! Volgens mij ben ik wel een paar kilo kwijt geraakt in die paar uur.

Om 11 uur had ik een afspraak in de spa. Eerst lekker wat badderen, sauna, en daarna een massage. Keuze uit verschillende soorten en maten massage, maar deze keer heb ik eens voor iets met olie gekozen. Klonk wel verfrissend "helende en rustgevende olieen" dus... take a chance!
Dat bleek ook wel! Na een uur masseren, wat knopen weghalen uit de nek en van top tot teen in de olie gezet te zijn was ik compleet tot rust gekomen.
Tenminste... het kan ook een combinatie van factoren zijn geweest... Massage, een nacht niet goed slapen en een wandeling van ruim 10k gecombineerd maakt mogelijk toch wat meer los dan je denkt.
Na de massage ben ik "even" gaan liggen, om vervolgens pas rond 6 weer "even " wakker te worden en daarna weer ergens rond middernacht.
Ik maak in elk geval goed gebruik van mn hotelkamer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Als je eenmaal ontspant

Wat doe je eigenlijk als je alleen op vakantie bent? Niemand om mee te overleggen, om een plan mee te maken, om mee leuke dingen te doen; je...